Published: Wednesday, 16 January 2019
Αθλητικές εκδηλώσεις, διαγωνισμός μαγειρικής και μουσικοχορευτικά δρώμενα με άρωμα πολυπολιτισμικό ...
Για να δημιουργήσουμε ένα ακόμα λιγότερο συγκρουσιακό, πιο φιλόξενο και ασφαλές περιβάλλον μάθησης, μεταξύ άλλων, στις 21-5-2019 οργανώσαμε :
1) έναν ακόμη αγώνα βόλεϊ μεταξύ μαθητών και καθηγητών
2) έναν διαγωνισμό μαγειρικής με συνταγές από όλη την Ελλάδα, τον Πόντο, την Αλβανία, την Ρωσία
3) χορέψαμε παραδοσιακούς χορούς και όχι μόνο.
Προσπαθήσαμε έτσι να συσφίξουμε τις σχέσεις μαθητών και διδασκόντων, να καλλιεργήσουμε ένα κλίμα ευγενούς άμιλλας μεταξύ των μαθητών και ταυτόχρονα να δημιουργήσαμε ένα κλίμα αποδοχής και σεβασμού της διαφορετικότητας...
Μπορεί ο κ.Κουτσόπουλος να μην κατάφερε να παρευρεθεί ...αλλά εμείς διαγωνιστήκαμε και φάγαμε και χορέψαμε στις 21 του Μάη!!!
Μαθητές-Καθηγητές: σημειώσατε Χ
Αστέρι Μichelin για όλους τους συμμετέχοντες...
Και επειδή παραφάγαμε είπαμε να κάψουμε και καμιά θερμίδα!!!
Το τερπνόν μετά του ωφελίμου...
Επειδή η παιδική παχυσαρκία καραδοκεί ...στις 21 του Μάη εκτός από τους διαγωνισμούς και τα μουσικοχορευτικά δρώμενα... μυηθήκαμε και στα μυστικά της μεσογειακής διατροφής, με την αρωγή των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα ERASMUS+ : "Σχολικοί νοσηλευτές : Υγεία και ασφάλεια των μαθητών, απαραίτητη για τη μάθηση", που υλοποιεί το 1ο Εργαστηριακό Κέντρο Ελευσίνας.
Καλλιεργώντας κλίμα ευγενούς άμιλλας και προσπαθώντας να συσφίξουμε τις σχέσεις μαθητών -διδασκόντων:Αγώνες βόλεϋ και ποδοσφαίρου στο 2ο ΕΠΑ.Λ Ελευσίνας...ΜΑΘΗΤΕΣ -ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ σημειώσατε ...Χ ...!!!
Workshops με χρήση εργαλείων & μεθόδων μη τυπικής εκπ/σης: Με την αρωγή και της ψυχολόγου του σχολείου μας, κάνοντας χρήση του roleplaying (παιχνίδια ρόλων) ,του storytelling (αφήγηση) ,του debate (διάλογος) και άλλων μεθόδων και εργαλείων μη τυπικής εκπαίδευσης...προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα ακόμα πιο ασφαλές και φιλικό σχολικό περιβάλλον, που προάγει την μάθηση...
Οικοδομώντας μια στενή συνεργασία με την ψυχολόγο του σχολείου μας Κατερίνα Καλτσούνη... για να δημιουργήσουμε ένα πλαίσιο στήριξης και καθοδήγησης για τους μαθητές μας...